جشنواره بین‌المللی ریاضیات کانگورو

ویژه دانش‌آموزان پایه‌های سوم تا دوازدهم

مهلت ثبت‌نام: از 11 دی‌ تا 10 اسفند 1400

زمان جشنواره: ۲۰ تا ۲۵ فروردین‌ ۱۴۰۱

پوستر دوره

لینک ثبت‌نام

خانه ریاضیات اصفهان تنها نماینده برگزاری بیست و چهارمین دورۀ جشنواره ریاضیات کانگورو به صورت تیمی در شهر اصفهان از دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره دعوت می‌کند با مراجعه به لینک بالا ثبت‌نام نمایند.

به استحضار می‌رساند با توجه به ویروس کرونا در ایران و با اولویت قراردادن سلامتی دانش‌آموزان، طبق هماهنگی‌های انجام گرفته با دبیرخانۀ ریاضیات کانگورو، در صورت مساعد بودن شرایط سلامت جامعه، این جشنواره برای دانش آموزان پایه‌های سوم تا ششم شهر اصفهان به صورت حضوری و در صورت نامساعد بودن شرایط به صورت مجازی برگزار می‌شود. همچنین قرار است جشنوراه برای دانش‌آموزان پایه‌های هفتم تا دوازدهم به صورت مجازی برگزار ‌شود. متاسفانه، امسال خانه ریاضیات اصفهان امکان برگزاری این جشنواره را به صورت تیمی برای دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم ندارد. لذا دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه می‌توانند به صورت انفرادی در سایت mabna.school ثبت‌نام نمایند.

شرکت رایگان در مسابقۀ اریگامی، لیگ سؤالات تعاملی و لیگ مینی کانگورو و همچنین تخفیف ویژه برای ثبت‌نام در مرحلۀ انتخابی نوزدهمین دورۀ چالش بین المللی ببراس به همراه جوایز ویژه از ویژگی‌های متفاوت این دوره نسبت به دوره‌های گذشته است.

چند نکته مهم:

این جشنواره برای شش گروه زیر برگزار می‌شود. اعضای یک تیم باید حتما از یک جنسیت و از یک گروه باشند.

 

 

هزینه ثبت‌نام: هزینۀ ثبت‌نام برای هر نفر ۸۰۰۰۰ تومان (برای یک تیم سه نفره 240,000 تومان) است. در صورت ثبت‌نام در هر دو چالش ببراس و جشنواره ریاضیات کانگورو هزینه ثبت‌نام با تخفیف 360 هزار تومان (به جای 390 هزار تومان) می‌شود.

زمان جشنواره: بیست و چهارمین دورۀ جشنوارۀ بین‌المللی ریاضیات کانگورو از تاریخ ۲۰ تا ۲۵ فروردین‌ ۱۴۰۱ به مدت یک هفته به‌طور هم‌زمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد. زمان برگزاری جشنواره برای هر گروه متعاقبا اعلام می‌شود.

تعداد سؤالات: پایه‌های اول، دوم، سوم و چهارم به ۲۴ سوال و باقی پایه‌ها به ۳۰ سوال ۵ گزینه‌ای پاسخ می‌هند. سوالات در سه سطح سه، چهار و پنج امتيازی هستند و نمره منفی ندارند. مهلت پاسخ‌گویی به سؤالات ۹۰ دقیقه است.

به کلیۀ تیم‌های شرکت‌کننده، کارنامه و گواهی شرکت در جشنواره به‌صورت الکترونیکی اعطا خواهد شد. به ۱۰ درصد از شرکت‌کنندگان در هر استان که بالاترین نمره را کسب کرده باشند، دیپلم افتخار و به سایر شرکت‌کنندگان گواهی شرکت بین‌المللی از «انجمن جهانی کانگورو بدون مرز» اعطا خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق تلگرام یا واتساپ به شماره ۰۹۲۱۲۹۵۴۲۰۳ با دبیرخانۀ ریاضیات کانگورو در ایران در ارتباط باشید.

اسکرول به بالا