هجدهمین دوره مسابقه تیمی تورنمنت شهرها

ویژه پایه‌های هشتم تا یازدهم 

سطح عادی: چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹

سطح پیشرفته:  جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰

توجه توجه توجه !!!

با توجه به اعلام کمیته مرکزی مسابقات در مسکو، زمان برگزاری مسابقه تورنمنت شهرها در سطح عادی به چهارشنبه ۲۷ اسفندماه و در سطح پیشرفته به جمعه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ تغییر یافت.

خانه ریاضیات اصفهان، برای هجدهمین سال پیاپی قصد دارد مسابقه تورنمنت را برگزار ‌نماید. دانش‌آموزانی از شهرهای مختلف نیز با همکاری برخی از خانه‌های ریاضیات کشور، در این مسابقه شرکت دارند.

امسال با توجه به شرایط همه‌گیری ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی این مسابقه به صورت مجازی و در بستر اینترنتی اجرا می‌شود.  ثبت‌نام دانش‌آموزان اصفهانی از طریق وب‌سایت خانه ریاضیات اصفهان انجام می‌گیرد. متعاقبا دستورالعمل نحوه اجرای آزمون برای افرادی که ثبت نام موفق داشته اند ارسال می‌شود.

!!!  ثبت نام دانش آموزان غیر اصفهانی از طریق خانه ریاضیات شهر مربوطه انجام می پذیرد.

  • دانش ­آموزان می­ توانند در قالب تیم‌های سه نفره در یکی از دو سطح عادی (O-level) یا پیشرفته (A-level) و یا هر دو سطح در مسابقه شرکت کنند که باید هنگام ثبت­ نام آن را تعیین کنند. (برای تصمیم گیری بهتر برای شرکت در سطوح مسابقه توصیه می‌شود به سوالات سال‌های قبل در سایت خانه ریاضیات، بخش مسابقات مراجعه نمایید).

  • با توجه به اینکه مسابقه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود داشتن امکانات اتصال به اینترنت پایدار ضروری است. افرادی که در تهیه این امکانات مشکل دارند، قبل از ثبت نام مشکل خود را با واحد آموزش خانه ریاضیات اصفهان در میان بگذارند

توجه!! توجه!! :

  • تیم‌های شرکت‌کننده می‌توانند در یکی از پایه‌های هشتم یا نهم و دهم یا یازدهم ثبت‌نام کنند. منظور از پایه هشتم و نهم دانش‌آموزانی هستند که هر سه نفر در پایه‌های هشتم یا نهم مشغول به تحصیل می‌باشند و پایه دهم و یازدهم  دانش‌آموزانی هستند که هر سه نفر در پایه‌های دهم یا یازدهم مشغول به تحصیل باشند.

توجه: لطفاً در تعیین پایه دقت کنید. پس از انتخاب، امکان تغییر وجود ندارد.

  • هزینه ثبت‌نام برای شرکت در یکی از دو سطح عادی یا پیشرفته ، مبلغ ۹۰۰،۰۰۰ ریال و برای شرکت در هر دو سطح عادی و پیشرفته مبلغ ۱،۵۰۰،۰۰۰ریال می باشد.

  • آزمون سطح عادی صبح روز چهارشنبه ۹۹/۱۲/۲۷ و سطح پیشرفته صبح روز جمعه ۱۴۰۰/۰۱/۲۰  رأس ساعت ۸ صبح آغاز خواهد شد. پایان آزمون برای تیم‌هایی که در سطح عادی (O- level) شرکت کرده ­اند ساعت ۱۲:۱۵ و برای تیم‌هایی که در سطح پیشرفته (A-level) شرکت کرده ­اند ساعت ۱۳:۱۵ می­باشد.

  • باتوجه به اینکه برگزاری آزمون منوط به دریافت سوالات در موقع مقرر از کمیته مرکزی در مسکو می‌باشد، خواهشمند است ۳ روز قبل از آزمون با مراجعه به سایت خانه ریاضیات اصفهان یا از طریق تلفن از برگزاری آزمون در تاریخ­ های اعلام شده اطمینان حاصل نمایید.

  • پاسخ نامه هر تیم پس از جدا شدن از سربرگ ها توسط داوران بطور مستقل و کامل تصحیح خواهد شد و ۳ سوالی که بیشترین امتیاز را آورده باشند، انتخاب می‌شوند و به حساب امتیازهای تیم منظور می­ شود، لذا توصیه می­گردد اعضاء هر تیم، در ساعات اولیه به تمام مسائل فکر کنند و در مورد هر سوال آن­چه که مورد توافق اعضاء تیم است را روی برگه بنویسند.

  • دقت در نوشتن راه حل و رسم مناسب اشکال مورد نیاز، نه تنها به حل مسائل کمک می­کند، بلکه فرم ظاهری اوراق هم مورد ارزیابی قرار می ­گیرد و بهترین پاسخ نامه ها از این نظر هم به کمیته مرکزی در مسکو معرفی می‌شوند.

  • باتوجه به جمعیت شهر اصفهان، چندتیم از میان تیم‌های شرکت­ کننده برگزیده  می­شوند و برای قرارگرفتن در مجموعه برندگان شهرهای مختلف دنیا، اوراق آن‌ها جهت بررسی نهایی و دریافت تقدیرنامه به مسکو ارسال می ­شود.

  •  امکان دارد  یک یا چند تیم از کل شهرهای ایران به دعوت کمیته مرکزی مسابقات در مسکو  به مرحله نهایی تورنمنت شهرها راه یابند.

  • دانش آموزان عزیز باید دقت فرمایند که مبنای اصلی این مسابقه، کارگروهی است.

هر تیم با هم‌فکری و کار مشترک اعضاء تیم فقط یک پاسخ نامه ارائه خواهد داد.

  • منابع مورد استفاده و نمونه سوالات این آزمون  در سایت های زیر موجود می باشد :

  1. http://www.mathhouse.org

  2. http://www.turgor.ru/en/

  3. http://www.math.toronto.edu/oz/turgor

  • تلاش می­‌شود نتیجه مسابقه حداکثر تا اواخر فروردین ماه ۱۴۰۰  اعلام ­گردد.

  • داوطلبان می‌­توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۶۶۹۲۰۱۳ داخلی ۱۰۷ (بخش آموزش) هر روز از ۹ الی ۱۳ تماس حاصل نمایند.


اطلاعیه زمان و مکان مسابقه تورنمنت ۹۹ – سطح عادی

دانش آموز عزیز؛

همانطور که مطلع هستید سطح عادی مسابقه تورنمنت سال ۹۹، روز چهارشنبه ۲۷ اسفند  1399 ساعت ۸ تا ۱۲,۳۰ و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

لطفا راس ساعت ۸ در مکان مجازی مسابقه حضور داشته باشید.

مکان مجازی برگزاری مسابقه:

https://workshop.rastaiha.ir/tournament

فیلم آموزشی محیط مسابقه

توجه  توجه ! ! !

  • نام کاربری و رمز عبور به شماره همراه شما پیامک خواهد شد.

  • برای ارتباط ضروری ما و شما به لینک زیر وارد شده و یک آدرس ایمیل معتبر به همراه کد تیم خودتان را در فرم مربوطه وارد کنید.

فرم

توجه کنید که برای هر تیم کافی‌ست یکی از اعضای تیم این فرم را پر کند.

  • برای آشنایی با محیط آزمون و نحوه کار با ابزارها، دوشنبه ۲۵ اسفندماه ساعت ۱۷ الی ۱۸، یک اجرای آزمایشی در سایت مسابقه برگزار خواهد شد، حضور در این آزمون برای تمام اعضای تیم الزامی می باشد.

  • همچنین لازم است شرکت‌کنندگان قبل از آزمون آزمایشی روز دوشنبه ویدئو آموزشی که در سایت مسابقه و سایت خانه ریاضیات اصفهان قرار گرفته را ببینند.

  • در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به اصلاح و تکمیل اطلاعات، حداکثر تا سه شنبه ۲۶ اسفندماه از ساعت ۸ الی ۱۴ با شماره تلفن ۳۶۶۹۲۰۱۳ داخلی ۱۰۷ تماس حاصل نمایید.

  • دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند در زمان مسابقه از نوشتن کدتیم و نام و نام خانوادگی در برگه های پاسخ اکیدا خودداری نمایند، مشاهده هرگونه مشخصات فردی در برگه های پاسخنامه به منزله تقلب تلقی می شود و در آن صورت برگه تصحیح نخواهد شد.

اطلاعیه شماره ۲

دانش آموز عزیز؛

  • تیم پشتیبانی مسابقه ایلیمپیاد در طول  اجرای آزمایشی روز دوشنبه ساعت ۱۷ الی ۱۸ و روز مسابقه روز چهارشنبه ۲۷ اسفندماه ساعت ۸ صبح الی ۱۲,۳۰ برای پاسخگویی به سوالات فنی (پلتفرم مسابقه، مشکلات اتصال و غیره) از طریق تلفن ۰۳۱۳۶۶۹۲۰۱۳ داخلی های ۱۰۵، ۱۰۸، ۱۳۰، ۱۴۰ و ۱۴۷  یا آیدی تلگرامیRastaiha_info@ همراه شما خواهد بود‌.

    کلیه سوالات علمی (درباره سوالات و محتوای آزمون) در سایت مسابقه و از طریق درخواست کلید منتور پاسخ داده خواهد شد.

  • !!!مهم: لطفا جهت پرسیدن سوالات علمی به هیج وجه با تلفن های داده شده تماس نگیرید.


اطلاعیه زمان و مکان مجازی مسابقه تورنمنت – سطح پیشرفته

دانش آموز عزیز؛

همانطور که مطلع هستید سطح پیشرفته مسابقه تورنمنت امسال، روز جمعه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ ساعت ۸ تا ۱۳,۳۰ و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

لطفا راس ساعت ۸ در مکان مجازی مسابقه حضور داشته باشید.

مکان مجازی برگزاری مسابقه:

https://tournament.rastaiha.ir

فیلم آموزشی محیط مسابقه

توجه  توجه ! ! !

  • لینک ورود به مسابقه صرفا در زمان مسابقه فعال است.

  • نام کاربری و رمز عبور به شماره همراه شما پیامک خواهد شد.

  • برای ارتباط ضروری ما و شما به لینک زیر وارد شده و یک آدرس ایمیل معتبر به همراه کد تیم خودتان را در فرم مربوطه وارد کنید.

فرم

توجه کنید که برای هر تیم کافی‌ست یکی از اعضای تیم این فرم را پر کند.

  • لازم است شرکت‌کنندگان قبل از مسابقه ویدئو آموزشی که در سایت مسابقه و سایت خانه ریاضیات اصفهان قرار گرفته را ببینند.

  • در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به اصلاح و تکمیل اطلاعات، حداکثر تا پنج شنبه ۱۹ اسفندماه از ساعت ۸ الی ۱۴ با شماره تلفن ۳۶۶۹۲۰۱۳ داخلی ۱۰۷ تماس حاصل نمایید.

  • دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند در زمان مسابقه از نوشتن کدتیم و نام و نام خانوادگی در برگه‌های پاسخ اکیدا خودداری نمایند، مشاهده هرگونه مشخصات فردی در برگه های پاسخنامه به منزله تقلب تلقی می شود و در آن صورت برگه تصحیح نخواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا