کارگاه تربیت مربی آموزش رباتیک

قابل توجه تمامی علاقه‌مندان عرصه تکنولوژی و فن‌آوری

انجمن علمی-فرهنگی موج نور اصفهان در نظر دارد، برای نخستین بار در سطح کشور و با همکاری یکی از مراکز توانمند، کارگاه تربیت مربی آموزش رباتیک را به صورت رایگان و به منظور تربیت مربی آموزش این مهارت به علاقه‌مندان معلول به ویژه علاقه‌مندان نابینا و کم‌بینا برگزار کند.

لازم به ذکر است، این کارگاه آموزشی در جهت تربیت افرادی متخصص است؛ تا بتوانند در ادامه با این انجمن به منظور برگزاری کارگاه‌های آموزش رباتیک به علاقه‌مندان معلول به ویژه علاقه‌مندان نابینا و کم‌بینا همکاری نمایند.

افرادی که در این دوره شرکت کرده و مهارت و مدرک مربیگری را کسب می‌کنند، می‌توانند؛ با مراکز آموزشی فعال در مبحث رباتیک نیز همکاری داشته‌باشند.

کارگاه آموزشی مذکور در دو سطح برگزار می‌شود؛

  • تربیت مربی به منظور برگزاری دوره‌های کودک خلاق با هدف آموزش رباتیک به نونهالان و کودکان؛

بدیهیست تمامی آقایان و خانم‌ها بینا و کم‌بینای فارغ التحصیل در رشته‌های مربوط به روان‌شناسی و تعلیم و تربیت کودک و نوجوان می‌توانند برای آموزش مربیگری در این سطح ثبت نام نمایند.

  • تربیت مربی به منظور آموزش رباتیک به نوجوانان و بزرگ‌سالان؛

کلیه آقایان و خانم‌های بینا و کم‌بینای فارغ‌التحصیل رشته‌های فنی نظیر رایانه، مکانیک و الکترونیک می‌توانند برای آموزش مربیگری در این سطح ثبت‌نام کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این کارگاه آموزشی می‌توانید تا تاریخ ۱۰ تیر ۱۴۰۱ با شماره 09138099369 آقای علی‌رضا حیدری تماس بگیرید.

به امید روزهای روشن‌تر

اسکرول به بالا