گروه‌ها و کانال‌های موسیقی برای نابینایان در فضای مجازی

قابل توجه علاقه‌مندان نابینا و کم‌بینای موسیقی، باتوجه به عدم وجود یک تشکل مستقل و تخصصی موسیقی، گروهی از علاقه‌مندان اقدام به ایجاد گروه و کانال‌هایی در فضای مجازی برای ارائه تجربیات و مطالب تخصصی موسیقی برای نابینایان و کم‌بینایان کرده‌اند.

انجمن موج نور اصفهان به منظور ارج نهادن به زحمات این افراد که در افزایش سطح آگاهی موسیقی علمی نابینایان و کم‌بینایان کوشیده‌اند؛ به منظور اطلاع‌رسانی اقدام به انتشار روش‌های عضویت در این گروه‌ها و کانال‌ها نموده‌است.

شما می‌توانید با عضویت در این گروه‌ها و کانال‌ها از آخرین دست‌آوردهای حوزه موسیقی نابینایان مطلع شوید.

برای عضویت در گروه واتساپی Vision music house و کسب اطلاعات بیشتر صرفاً در فضای واتساپ و تلگرام با ارسال پیام متنی یا صوتی با آقای دکتر میثم خاتمی‌نیا به شماره 00989122930579 در ارتباط باشید.

همچنین می‌توانید؛ برای عضویت در کانال‌های تلگرامی با جستجوی نشانی که در ادامه می‌آید؛ در پیام‌رسان تلگرام به آنها بپیوندید.

کانال موسیقی دسترس‌پذیر برای نابینایان در پیام‌رسان تلگرام @IranIanvisionmusichouse

کانال موسیقی نابینایان در تلگرام @hamsaaz_iranianvisualimpaired

خواهشمند است؛ کسانی که منابعی برای آموزش موسیقی به نابینایان اعم از صوتی، BRF, WIF, DXB در اختیار دارند؛ ازطریق ارسال آن به شناسه

@neginheydaripage در پیام‌رسان تلگرام برای اشتراک‌گذاری با سایر علاقه‌مندان اقدام کنند.

همچنین دوستان نابینا اگر آثاری موسیقایی دارند که آن را خود ساخته یا نواخته‌اند یا بازنوازی کرده‌اند آن اثر را به شناسه پیش‌گفته ارسال کنند.

در پایان ضمن درخواست برای پیوستن به کانال‌های مذکور و تشویق علاقه‌مندان به موسیقی به پیوستن به این کانال‌ها و اشتراک‌گذاری این اطلاعیه، باز هم خواهش می‌کنیم؛ هر اثر یا امکان یا نرم‌افزاری را که می‌تواند در سهولت دست‌رسی نابینایان و کم‌بینایان به بهره‌گیری بیشتر و بهتر از موسیقی کمک‌کننده‌باشد با شناسه‌هایی که ذکر شد؛ به اشتراک بگذارید؛ تا در اختیار دیگر علاقه‌مندان نیز قرار بگیرد.

به امید روزهای روشن‌تر

اسکرول به بالا