اعلام نتایج مرحله اول سومین دوره مسابقه متر

در مرحله اول از سومین مسابقه تیمی ریاضی (متر) که در تاریخ‌های 27 بهمن و 4 اسفند 1402 برگزار گردید که در مجموع 1062 تیم از شهر اصفهان و شهرهای دیگر استان اصفهان که حوزه مسابقه خود را خانه ریاضیات اصفهان انتخاب کرده‌اند، ثبت‌نام نمودند. این شهرها عبارتند از: اصفهان، اردستان، باغ بهادران، بهارستان، تیران، تودشک، خمینی‌شهر، درچه، دولت‌آباد، زرین‌شهر، شاهین‌شهر، شهرضا، فلاورجان، فولادشهر، کوهپایه، مبارکه، نائین.

لازم به ذکر است شهرهای دیگر استان اصفهان از جمله آران و بیدگل، خوانسار، دره‌شهر، کاشان، کوهپایه، گلپایگان و نجف‌آباد، خانه‌های ریاضیات کاشان، گلپایگان و نجف‌آباد را به عنوان حوزه مسابقه انتخاب کرده‌ بودند که نتایج آنها از طریق خانه‌های ریاضیات مربوط اعلام می‌شود.

لازم به ذکر است مرحله دوم مسابقه در تاریخ 7 اردیبهشت 1403 در خانه ریاضیات اصفهان برگزار می‌‍گردد.

پایه‌های چهارم و ششم از ساعت 8:30 تا 10

پایه پنجم از ساعت 11 تا 12:30

پایه‌های هفتم، هشتم و نهم از ساعت 11 تا 12:45

دانش‌آموزان عزیز می‌بایست 20 دقیقه زودتر از زمان مسابقه در خانه ریاضیات حضور داشته باشند و همراه خود یک کارت شناسایی و یک بطری آب به همراه بیاورند.

آمار تیم‌ها به تفکیک پایه و جنسیت

از بین این شرکت کنندگان حدود 25 درصد از تیم‌ها به مرحله دوم راه یافته‌اند. ضمن تبریک به برگزیدگان مرحله اول، به اطلاع می‌رساند که مرحله دوم در تاریخ 7 اردیبهشت 1403 در خانه ریاضیات اصفهان برگزار می‌شود.

برگزیدگان پایه چهارم – دختران

برگزیدگان پایه چهارم – پسران

برگزیدگان پایه پنجم – دختران

برگزیدگان پایه پنجم – پسران

برگزیدگان پایه ششم – دختران

برگزیدگان پایه ششم – پسران

برگزیدگان پایه هفتم

برگزیدگان پایه هشتم

برگزیدگان پایه نهم

اسکرول به بالا