اطلاعات تکمیلی درمورد مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن موج نور در پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403

برنامه در بخش اول از ساعت ۱۴ تا ۱۶ و در بخش دوم از ۱۶ تا ۱۸ برگزارمی‌شود.
بخش اول مختص کسانی است که برای تعمیر عصا، تهیه محصولات انجمن با تخفیف پنجاه درصدی، نصب برنامه و تعمیر نرم‌افزاری رایانه و تلفن همراه، نصب شب‌رنگ روی عصا و سفارش تعمیر پرکینز مراجعه می‌کنند.
ارائه محصولات انجمن با فلش با سهولت بیشتری انجام می‌شود و اگر کسانی خواهان دریافت محصولات روی لوح فشرده باشند باید هزینه‌های جانبی آن را بپردازند؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود برای تهیه محصولات انجمن با تخفیف ۵۰ درصدی، فلش با ظرفیت مناسب به همراه داشته‌باشید.
بخش دوم شامل برگزاری مجمع و برنامه‌های آن ازجمله انتخابات است.
همه افرادی که عضویت خود را با پرداخت حق عضویت سالیانه که مبلغ پنجاه هزار ریال است و تکمیل مدارک عضویت شامل تصویر شناس‌نامه و کارت ملی و تصویر پرسنلی تکمیل کنند؛ می‌توانند؛ از حق رأی برخوردار شوند.
حوزه اصلی فعالیت انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات و نابینایان و کم‌بینایان است و طبیعتاً کسانی هم که کاندید می‌شوند باید بتوانند در این حوزه فعالیت کنند.
امکان فعالیت انجمن در حوزه‌های دیگر به صورت گسترده و تخصصی وجود ندارد؛ بنابراین کسانی که می‌خواهند حوزه‌ای غیر از فاوا را برای فعالیت انتخاب کنند؛ بهتر است کاندید نشوند و از ظرفیت انجمن‌های تخصصی حوزه مورد علاقه‌شان بهره بگیرند.
افراد، اطلاعات یا مدارک شناسایی برای تکمیل فرم عضویت یا عضو شدن به همراه داشته‌باشند.
اعضای زی ۱۸ سال اگرچه می‌توانند در مجمع حاضر باشند؛ اما نمی‌توانند؛ کاندید شوند یا رأی بدهند.
به خاطر به حد نصاب رسیدن حضار و موکول نشدن انتخابات به دور دوم، سعی کنید؛ در مجمع و انتخابات شرکت حد اکثری داشته‌باشید.
منتظر حضور گرم شما هستیم.

اسکرول به بالا