انتشار کتاب خودآموز کار با گوشی‌های لمسی با سیستم عامل اندروید برای نابینایان نگارش دوم جلد اول

امروزه گوشی‌های تلفن همراه به عنوان جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی بشر در آمده و بسیاری از خدمات مورد نیاز در حوزه فاوا توسط این ابزار به ظاهر کوچک ولی قدرتمند در اختیار کاربران قرارمی‌گیرد.

بسیاری از مردم ازجمله نابینایان و کم‌بینایان از گوشی‌های لمسی دارای سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند و آموزش صحیح استفاده از این وسیله و بهره‌گیری حداکثری از امکانات آن می‌تواند؛ زندگی، اشتغال و آموزش این افراد را به صورت مثبتی تحت تأثیر قرار بدهد.

برای محقق شدن این هدف و به منظور پاسخ‌گویی به درخواست‌های مکرر نابینایان و کم‌بینایان علاقه‌مند، انجمن علمی-فرهنگی موج نور اصفهان کتاب خودآموز کار با گوشی‌های لمسی با سیستم عامل اندروید نگارش دوم جلد اول را آماده انتشار کرده‌است.

جلدهای بعدی این کتاب در آینده نزدیک منتشر و اطلاع‌رسانی خواهدشد.

این کتاب دارای مقدمه، ۱۲ فصل، سه ضمیمه و واژه‌نامه می‌باشد.

برای تهیه این کتاب یک‌شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۸ و سه‌شنبه‌ها و پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۱۴ به جز روزهای تعطیل با تلفن 03136687033 تماس بگیرید؛ همچنین می‌توانید با ارائه نام و نام خانوادگی و تلفن تماس به ایمیل انجمن به نشانی Mojenoor84@gmail.com درخواست تهیه این کتاب را ثبت کنید.

در بستر واتساپ و فقط با ارسال پیام متنی یا صوتی و با ارائه نام و نام خانوادگی به شماره 00989304424149 نیز می‌توانید درخواست تهیه این محصول را ارائه کنید.

ما را در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت دنبال کنید.

ایتا: https://Eitaa.com/mojenoor

اینستاگرام: @mojenoor84

تلگرام: @mojenoor

نشانی اینترنتی: http://www.mnsi.ir

به امید روزهای روشن‌تر

اسکرول به بالا