دوره ارتقاء سطح دانش و توانمندی مهارت‌های حرفه‌ای معلمان ابتدایی خانه ریاضیات اصفهان

با همکاری آموزش و پرورش شهرهای چابهار و ایرانشهر (استان سیستان و بلوچستان)

بخش معلمان خانه ریاضیات اصفهان به منظور دانش‌افزایی و کسب مهارت‌های تدریس معلمان ابتدایی استان سیستان و بلوچستان دوره‌ای را در حوزه دانش محتوایی، روش تدریس موضوعات کتاب‌های ریاضی اول تا ششم و کار با نرم‌افزارها و سایت‌‎های آموزشی ریاضی ابتدایی در تابستان سال 1403 به شرح زیر برنامه‌ریزی کرده است.

این کارگاه‌ها برای معلمان ابتدایی شهرهای چابهار و ایرانشهر (و مناطق مرتبط با آنها) از استان سیستان و بلوچستان در 7 روز از 18 تا 24 مرداد 1403، به صورت حضوری در محل خانه ریاضیات اصفهان برگزار می‌شود.

 جدول زمان‌بندی و موضوعات دوره:

موضوعات هر یک از کارگاه‌ها و سرپرست آنها به شرح زیر است:

در این برنامه 50 نفر از معلمان مدارس ابتدایی استان سیستان و بلوچستان (25 نفر از منطقه چابهار و 25 نفر از منطقه ایرانشهر) شرکت خواهند کرد. انتخاب شرکت‌کنندگان در این برنامه بر عهده آموزش و پرورش این دو شهر و مناطق مرتبط با آنها است.

شرکت‌کنندگان به دو گروه 25 نفره تقسیم خواهند شد و به صورت موازی کارگاه خانه ریاضیات برای این افراد اجرا می‌شود. در هر کارگاه 2 مدرس حضور خواهند داشت تا گروه‌های معلمان را در آموزش یاری کنند. لذا در هر روز 4 مدرس به طور همزمان در برنامه حضور خواهند داشت.

شماره تماس برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی: 09121902287 (خانم اله‌بخش، مسئول بخش معلمان خانه ریاضیات اصفهان و مدیر این دوره)

اسکرول به بالا